آغاز پرشور برنامه‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با آغاز هفته ملی کودک، چند برنامه متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه همراه با ثبت نام رایگان کودکان و نوجوانان در تاریخ 17 مهر، نمایشگاهی از آثار اعضای مرکز با موضوع(سرزمین من)برپا کرده ، این مرکز هم‌چنین چندین فعالیت مجازی برای هفته ملی کودک تدارک دیده است.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان، با حضور اعضای کودک و نوجوان دختر چند بازی بومی و محلی اجرا کرد، مسابقه و قصه‌گویی از دیگر فعالیت‌های این مرکز در آغاز هفته ملی کودک بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با حضور دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه نخبگان جشن آغاز هفته ملی کودک را در بوستان الغدیر برگزار کرد.

کارگاه کاردستی کاغذ و تا، اجرای مسابقه و بازی و سرگرمی، معرفی چند بازی بومی-محلی، قصه گویی، شعرخوانی،. معرفی شعار و روزشمار هفته کودک، معرفی فعالیت‌های کانون و اهدای جایزه به برندگان مسابقات از فعالیت‌های این جشن بود.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد، در روز شنبه 17 مهر به مناسبت هفته کودک (کودک، صلح، بازی و نشاط ) برنامه‌ای با عنوان«جشن نوجوانان امروز برای کودکی دیروزشان»برگزار شد.شعرخوانی، خاطره گویی، نشست صمیمانه مربیان و اعضا و بحث آزاد درباره شعار امسال هفته ملی کودک و قدردانی از عضو برگزیده جشنواره قصه‌گویی امسال از فعالیت‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =