دیدار مسوولان شهرستان قزوین با اعضای کودک کانون

به مناسبت هفته ملی کودک، اعضای شورای شهر و مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با شماری از اعضای کودک مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 18 مهر 1400، شماری از مسوولان شهری قزوین در نشستی صمیمانه با اعضای کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع شرکت کردند.

در این دیدار «محسن حق شناس» نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین، «مهدی مهدیخانی» و «قاسم اللهیاری» اعضای شورای شهر و «محمدابراهیم عصارزاده» مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با شماری از اعضای کودک مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون دیدار و گفت و گو کردند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین با تبریک هفته ملی کودک به بچه‌ها و نیز مدیرکل و مربیان کانون، با خاطره انگیز خواندن فضای کانون برای بچه‌های دیروز، کانون را مجموعه‌ای خوش سابقه و اثرگذار دانست که سرمایه‌های اصلی جامعه را پرورش می‌دهد.

مدیرکل کانون هم با قدردانی از حضور این مهمانان در کانون ، خواستار توجه بیشتر مسوولان به کانون برای افزایش زمینه برخورداری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون، از جمله مساعدت درباره بازسازی و توسعه نخستین مرکز فرهنگی و هنری کانون در استان قزوین(مرکز شماره یک کانون) شد.

در ادامه چند عضو کانون با شعرخوانی و قصه‌گویی، بخشی از آموخته‌های خود را در کانون ارائه کردند و درباره فعالیت‌های کانون با مهمانان مرکز گفت و گو کردند.

قصه‌گویی «لیلا ابراهیمی» مربی فرهنگی کانون استان و قصه‌گوی برگزیده جشنواره‌های بین المللی کانون با لهجه قزوینی، تقدیم هدیه به اعضا توسط مهمانان و عکس یادگاری از بخش‌های دیگر این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =