کد خبر: 308362
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
بازدید 56
برگزاری آیین‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک را گرامی می‌دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با هفته ملی کودک، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع به رونق و نشاط این روزها می‌افزایند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو تاکستان در ۱۷ مهر ۱۴۰۰ که به عنوان روز «کودک ، باورهای دینی ومعنویت» نامیده شده بود، چند فعالبت مجازی انجام داد.

پخش پویانمایی  درباره زندگی پیامبران با موضوع مهربانی با حیوانات ، قصه‌گویی مذهبی و معرفی کتاب چهارده قصه آسمانی، پخش نماهنگ شاد به مناسبت روز ملی کودک از جمله این برنامه‌ها بود.این مرکز هم‌چنین در ۱۸ مهر، برای اعضای نوجوان دختر خود کارگاه نقاشی روی ماسک را برگزار کرد و در فضای مجازی فعالیت بحث آزاد درباره اهمیت خانواده و پخش پویانمایی مهارت‌های زندگی را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین جشن «کودکانه» را در تاریخ ۱۸ مهر برای اعضای خود برگزار کرد.

شعر خوانی،  صه گویی، معرفی کتاب، معرفی ایام ووقایع، بازی و مسابقه از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این جشن بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین در تاریخ ۱۷ مهر فعالیت‌های آشناسازی کودکان با احساسات از راه بازی و مسابقه، مسابقه نقاشی روی ماسک، آموزش کاردستی عروسک ساده، قصه گویی اعضا و پخش کلیپ خواسته‌های کودکی را برای اعضای مرکز و همچنین در سامانه شاد برای دانش اموزان مدرسه شاهد آقاجانی انجام داد.

در روز ۱۸ مهر هم به مناسبت روز «کودک و خانواده» فعالیت های معرفی کتاب ساچیکو یعنی شادی، دعوت از والدین اعضا و خاطره و قصه گویی والدین، پخش کلیپ های (کودک آگاه)،کارگاه ادبی خاطره نویسی، معرفی کتاب‌هایی براساس خاطرات نویسندگان بزرگ، معرفی مسابقه ادبی «یک روز بعد از کرونا» و اجرای فعالیت قصه‌گویی خانه من زمین، معرفی کتاب ساچیکو و روخوانی آن برای دانش‌آموزان مدرسه شاهد آقاجانی انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان در سومین روز هفته کودک با عنوان «کودک، خانواده آموزش و مهارت زندگی» فعالیت‌های خوانش بیانیه روز کودک، کارگاه کاردستی، قصه گویی، شعر خوانی، بازی و سرگرمی و نمایشگاه مجازی آثاراعضا را به صورت برخط انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =