کد خبر: 308481
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
بازدید 67
ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با هفته ملی کودک، به اجرای برنامه‌های متننوع با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» پرداخته‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت هفته ملی کودک، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین پر از شور و تکاپو هستند.

در روز ۱۹ مهر ۱۴۰۰، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان، فعالیت‌های کارگاه کاردستی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی و نمایش خلاق را در قالب جشن «شور کودکی» برای اعضای دختر خود اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین به مناسبت روز کودک و سلامت  یک کارگاه نقاشی با عنوان«نقشی برای سلامتی» برگزار کرد، معرفی کتاب و بحث آزاد درباره با بهداشت و سلامتی از فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

کارگاه هنری نقاشی روی ماسک، بحث آزاد درباره میراث فرهنگی و معرفی موزه‌های استان،  کارگاه کاردستی‌های نماد سلامتی و بهداشت و قصه‌گویی از فعالیت‌های مجازی مرکز در روز ۱۹ مهر بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه هم با دعوت از یک کارشناس اداره بهداشت و خانواده‌های اعضا در فضای مجازی یک کارگاه با موضوع فرزندپروری و مثبت اندیشی برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان هم به مناسبت روز کودک، امنیت، بهداشت و سلامت در فضای مجازی چند فعالیت اجرا کرد.

پخش کلیپ آموزشی  با موضوع تغذیه سالم و رعایت بهداشت فردی، معرفی کتاب علمی مرتبط با هرم غذایی، خوانش نکته‌های بهداشتی جالب برای اعضا و بحث آزاد از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد در تاریخ ۱۹مهر با حضور مادر و کودک و با محوریت "کودک ،خانواده، آموزش  ومهارت زندگی" کارگاهی با نام «رنگ خوش زندگی در کنار خانواده» برگزار کرد.در ادامه کودکان در یک کارگاه هنری با  تکنیک چاپ  در نقاشی آشنا شدند وسپس از نمایشگاه مجازی خوشنویسی بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =