به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در مرکز سامد پاسخگوی مردم بود.
با توجه به درخواستهای مردمی برای ارتباط با مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، معصومه هادی چهارم اسفند ۱۴۰۰ در مرکز سامد میزبان مردم استان بود.
مدیرکل کانون استان در همین رابطه گفت: پاسخگویی به پرسشها و نیازهای مخاطبان برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا دریافت نظرها و نحوهی تعامل افراد با کانون به ما در برنامهریزی برای آینده کمک میکند.
معصومه هادی در پایان با بیان این نکته که: آگاهی مردم از فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ارایهی خدمات باکیفیتتر، ضروری است، ادامه داد: با پرسشهای مخاطبان به دنبال راهکارهای تازهای برای ایجاد فرصت بهرهمندی کودکان و نوجوانان از خدمات گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون هستیم.
گفتنی است در طول یکساعت حضور مدیرکل در مرکز سامد، پاسخگوی درخواستهای مردم بود که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره کرد: افتتاح و تجهیز مراکز فرهنگیهنری کانون در شهرهای فاقد مرکز، توسعهی کانون زبان ایران، برگزاری حضوری کلاسهای فرهگنی، هنری و ادبی، حضور مربیان در مدارس و برگزاری اردو برای کودکان و نوجوانان.
سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند بدون مراجعهی حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند .