به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون از طریق سامانهی سامد پاسخگوی مردم استان خواهد بود.
با توجه به درخواستهای مردمی برای ارتباط با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، معصومه هادی دوازدهم خردادماه 1401 در مرکز سامد میزبان مردم استان بود.
مدیرکل کانون استان در همین رابطه گفت: پاسخگویی به پرسشها و نیازهای مخاطبان و توجه به درخواستهای ایشان برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا دریافت نظرها و نحوهی تعامل افراد با کانون، علاوه بر شفافیت امور، به ما در برنامهریزی برای آینده کمک میکند.
هادی در پایان عنوان کرد: با پرسشهای مخاطبان به دنبال راهکارهای تازهای برای ایجاد فرصت بهرهمندی کودکان و نوجوانان از خدمات گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون هستیم.
قابل ذکر است سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند بدون مراجعهی حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند .