کد خبر: 339695
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
بازدید 34
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در شهر نوبران

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون در استان مرکزی با دعوت از سوی نماینده ولایت فقیه و شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران در این شهرحضور یافت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون با دعوت از سوی حجت الاسلام و المسلمین دادخواه نماینده ولایت فقیه و امام جمعه و شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در این شهرحضور یافت .

در این سفر احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، مسلم احمدلو معاون فرهنگی و علیرضا رحیمی کارشناس روابط عمومی کانون استان مرکزی ایشان را همراهی کردند .

این سفر که از سوی نماینده ولایت فقیه و امام جمعه شهر و شورای فرهنگ عمومی شهر نوبران بنیان نهاده شده است تا بستری برای تقویت ارتباطات و همکاری فی مابین و در صورت امکان تاسیس مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر نوبران بدلیل کمبود و فقر امکانات فرهنگی و فضاهای فرهنگی این شهر فراهم شد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در شهر نوبران

نماینده ولایت فقیه شهر نوبران بر ضرورت ایجاد مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر تاکید کردند و از معاون فرهنگی کانون خواستند با ایجاد کانون بتواند به بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز این شهر و بخش خدمات فرهنگی ارائه شود.

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون از بناهای پیشنهادی موجود در این شهر بازدید کرد و به شرط  مرمت و باز سازی و تاییدیه نظام مهندسی و تحویل به کانون پرورش فکری با وجود جمعیت بالای دانش آموزی ، فراهم شدن شرایط ایجاد مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در شهر نوبران دور از دسترس نیست و جهت ارایه خدمات فرهنگی از سوی کانون به این بخش از استان و ایجاد مرکز فرهنگی هنری قول مساعدت و همکاری داد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در شهر نوبران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =