نشست هم اندیشی مدیرکل کانون پرورش فکری با نوجوانان

فرهاد آقا بیگی در نشست هم اندیشی با نوجوانان از اهمیت حضور نوجوانان و ایجاد شور و نشاط در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرسان شمالی همزمان با میلاد کریمه ی اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه ی معصومه ( س ) جلسه ی هم اندیشی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری سه  و یک بجنورد با مدیر کل کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی برگزار شد .

در این جلسه که با ریاست  آقابیگی وبا حضور کارشناس مسئول کانون پرورش فکری استان  و مربی مسئول مجتمع فراگیر بجنورد  تشکیل شد ، در ابتدا در رابطه با چرایی حضور کمرنگ اعضای نوجوان در مراکز فرهنگی هنری از اعضا پرسش شد که هریک نقطه نظرات خود را ایراد نمودند و در ادامه جهت رفع این چالش ها با توجه به نیاز ها و دغدغه ی نوجوان امروز پیشنهادات خود را ارائه نمودند .

 آقابیگی  با اشاره به نیاز  ایجاد شور و نشاط در مراکز و حضور فعال اعضای نوجوان  افزود:  تشکیل پاتوق های منسجم توسط گروههایی از اعضای نوجوان با موضوعات مختلف علمی  فرهنگی هنری و ادبی و فعال ماندن این پاتوق ها از جمله برنامه های موثر در جذب عضو نوجوان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان افزود : ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی و کمک به شکوفایی استعدادهای  نوجوانان از مهم ترین وظایف مربیان است لذا همان طور که والدین نقش مهمی در تربیت فرزندانشان دارند، بخشی دیگر از تربیت کودکان در کانون به دست مربیان انجام می‌شود، در این راستا نقش مربیان بسیار سنگنین است و باید نقش آفرینی کنند.

او همچنین  در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی در حوزه نوجوانان در مراکز ابراز امیدواری کرد تا با  جذب مربیان متخصص در هر زمینه این مهم فراهم گردد.

گفتنی است اعضای نوجوان به همین منظور با مشورت هم و به دنبال جذب سایر نوجوانان مستعد در هر باب ، برای حضور  فعال در مراکز  برنامه ریزی نمودند .

نشست هم اندیشی مدیرکل کانون پرورش فکری با نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =