اقدامات بسیار خوبی در امر توسعه فرهنگ نماز در کانون صورت گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی رئیس ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت در جمع مربیان مراکز کانون از اقدامات ارزشمند کانون در زمینه توسعه فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام آقاجانی رئیس ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج و تعمیق فرهنگ نماز در بین آینده سازان میهن اسلامی تصریح کرد: تحقق این هدف مهم یعنی ارتقای مستمر فرهنگ نماز  یقیناً کودکان و نوجوانان را از آسیب‌های فردی و اجتماعی مصون نگه می‌دارد و لذا در این زمینه هر اندازه کار و تلاش صورت پذیرد ارزشمند است.

وی بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه و هنرمندانه برای دعوت به اقامه نماز در بین کودکان و نوجوانان را از ظرفیت‌های کانون دانست و در عین حال از تلاش‌ها و اقداماتی که در طول سال‌های اخیر در زمینه ترویج فرهنگ نماز در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت گرفته است قدردانی نمود.

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به ترویج فرهنگ مهدوی از طریق فعالیت‌های فرهنگی هنری تاکید کرد: ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت استان آماده برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان کانون در این زمینه است.

گردهمایی دو روزه مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت در تبریز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =