وظیفه حراست، تلاش برای ایجاد فضایی امن برای کارکنان و مخاطبان است

مدیر دفتر مرکزی حراست در آیین معارفه سرپرست حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بر لزوم تلاش برای ایجاد فضایی امن و سالم برای کارکنان، مربیان و مخاطبان این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد در این آیین با تاکید بر این موضوع گفت: مراقبت از شأن، کرامت و شخصیت تمامی همکاران و فعالان عرصه کودک و نوجوان و رعایت الزام‌های محیط فرهنگی، هنری و فکری کانون از جمله مسوولیت‌های حراست است.

وی افزود: افزایش دامنه ارتباطات با مدیران، کارکنان، مربیان و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی با رعایت اصول اخلاقی و صیانت از کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی از دیگر وظایف مسوولان حراست در کانون است.

مدیر دفتر مرکزی حراست ضمن قدردانی از تلاش‌های مسوول حراست قبلی استان کردستان ابراز امیدواری کرد سرپرست جدید با تعامل هر چه بیشتر در راستای محقق شدن اهداف حراست گام بردارد.

عباسی‌نژاد بررسی ضوابط و دستورالعمل‌های جاری برای شناسایی نقاط ضعف و احتمال بروز مفاسد و پیشنهاد رفع نواقص و ضعف‌ها، حفاظت از سرمایه‌های فرهنگی‌هنری و به‌ویژه نیروی انسانی کانون را بسیار با اهمیت دانست و خواستار اهتمام ویژه در این حوزه شد.

وی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مجموعه رافت و همدلی برای شکوفایی استعدادهای کودکان معرفی کرد که می‌تواند به رشد و بالندگی فکری و سلیقه‌ای فرزندان کشور کمک کند، و حراست را مجموعه‌ای دانست که وظیفه صیانت از این مجموعه را برعهده دارد،

آیین تجلیل از محمدجواد ضیایی مسوول پبشین حراست استان کردستان، و معارفه ثارالله حسین‌پناهی به عنوان سرپرست جدید با حضور مدیرکل کانون استان کردستان، کارشناسان، مربیان و کارکنان کانون این استان روز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

لازم به یادآوری است مدیردفتر مرکزی حراست کانون در سفر خود به استان کردستان از تعدادی از مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان نیز بازدید و با مربیان و اعضای مراکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =