کد خبر: 340330
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
بازدید 58
پیام تسلیت مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر در پی شهادت رئیس جمهور

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با صدور پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی؛ رییس‌جمهور ایران و جمعی از مسئولین را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان بوشهر، سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در متن تسلیت آورده است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

هنر آن است که بی‏ هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزد و خود را فدای هدف کند نه هوی‏، و این هنر مردان خداست. امام خمینی(ره)

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران                         کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
با تالم و تاسف شهادت مظلومانه اما عزتمند شهید جمهور خادم‌الرضا جناب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، دکتر حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر انقلابیِ امور خارجه، حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی ‌آل‌هاشم؛ نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، جناب آقای دکتر مالک رحمتی؛ استاندار محترم آذربایجان شرقی و همراهان ایشان، را تسلیت عرض می کنم. دلتنگ مرد خستگی ناپذیر عرصه تلاش های بی وقفه می شویم اما با اندوه بی شمار دانه های اشک را از رخ بر میچینیم و عزممان را جزم می کنیم که ادامه دهنده راهش در خدمت رسانی به مردم باشیم و برای اینکه دست کودکان و نوجوانان امروز را در دست آینده ی روشن ایران اسلامی عزیز بگذاریم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم. پردیس پروردگار پذیرای سیدالشهدای عرصه خدمت، و صبر و شکیبایی بهره ی این روزهای مردم سرافراز ایران باد. ان شاءالله...
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =