کد خبر: 340355
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
پیام تسلیت مدیرکل کانون استان اردبیل در پی شهادت رئیس جمهور

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان وی در سانحه‌ی سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‎‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل با انتشار پیامی شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران اسلامی و همراهان وی در سانحه‌ی سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در متن این تسلیت آمده؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 مشیت الهی بر این قرار بود که در سالروز میلاد هشتمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، خادم حرم، عالمی مجاهد و رئیس‌جمهوری خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه مؤمن تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار نستوه آذربایجان شرقی، تیم امنیت و کادر پروازی در تداوم خدمتگزاری به ملت شریف ایران و در مسیر بازگشت از اقدامی دیگر از دولت سیزدهم، با رخداد سانحه‌ای دعوت حق را لبیک بگوید و مصداقی بر آیه‌ی مبارک «الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ» شود.

اینجانب به‌عنوان خدمتگزاری کوچک در نظام جمهوری اسلامی و خادم کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری استان اردبیل از طرف خود و کلیه همکاران و مربیان، شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند متعال برای شهدای گران‌قدر راه خدمت، رحمت واسعه، علو درجات و محشور شدن با اولیای الهی و برای بازماندگان و امت غیور و شهیدپرور کشورمان صبر و پایداری مسألت دارم.

ملیحه ملک‌زاده فرد

مدیر کل کانون استان اردبیل

پیام تسلیت مدیرکل کانون استان اردبیل در پی شهادت رئیس جمهور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =