جذب عضو با شیوه مخاطب محوری

همزمان با آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور با شیوه‌هایی اقدام به معرفی کانون و فعالیت‌های خود برای جذب عضو در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و شناسایی و پرورش استعدادهای آنها انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مرکز فرهنگی هنری تازه تاسیس مجومرد شهرستان اشکذر جهت جلب نظر بیشتر مردم، مخاطبان و معرفی فعالیت‌های مرکز اقدام به دعوت از خانواده‌های منطقه، جهت بازدید از مرکز کرد.

این دعوت نامه که در قالب یک شیوه‌نامه منطبق با اصول مخاطب محوری تنظیم و به تصویب شورای فرهنگی مرکز رسیده بود، نخستین میهمان‌های خود را عصر شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ به مرکز فراخواند که با استقبال خوب مردم قرار گرفت، جمعیتی در حدود ۳۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و در کارگاه‌های مختلف که توسط مربیان مرکز برپا شده بود حضور یافتند.

برگزاری کارگاه تخصصی فرزندپروری و چگونگی مواجهه کودک و نوجوان با فضای مجازی توسط معصومه اسمعیلی ده خواجه دکترای مشاوره و راهنمایی، معرفی کانون و چگونگی عضویت و امانت کتاب، نمایش تولیدات سینمایی و پویانمایی کانون، اجرای نمایش عروسکی اعضای مرکز، قصه‌گویی و اجرای فعالیت بازی و سرگرمی از جمله فعالیتهای این مرکز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =