کد خبر: 340531
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
گردهمایی کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس

مرکزفرهنگی هنری کوی پلیس به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه های فرهنگی هنری را با حضور کودکان ونوجوانان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری هرمزگان، روز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس به مناسبت دهه کرامت و روز دختر از کودکان و نوجوانان محله کوی پلیس برای بازدید از این مرکز دعوت به‌عمل آورد.
در این گردهمایی مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس برنامه های گوناگون و متنوعی اجرا کردند. عروسک گردانی، نمایش فیلم، قصه گویی ، بازی و سرگرمی،موسیقی، تعدادی از این برنامه ها بود.
سمیه اسلامی، مربی مسئول مرکز مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس ، ضمن خوش آمد گویی و تبریک دهه کرامت ،روز دختر را تبریک گفت و کلاس های تابستانه را به کودکان و نوجوانان معرفی کرد.
وی ضمن تشکر از اسقبال کودکان از این کلاس ها، آنها را با فعالیت های کانون و چگونگی عضویت در کانون آشنا کرد.
اسلامی با اشاره به شعار کانون یعنی "مخاطب محوری، مرکز محوری و نوجوان محوری" بیان کرد: کانون از سال گذشته مخاطب محوری را شروع کرده و درنظر دارد با کمک کانون مساجد، این ارتباط را گسترش دهد.

گردهمایی کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های هنری و روانشناسی برای والدین، نمونه ای از والدمحوری و مخاطب محوری است.
اسلامی، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم با کمک مساجد محله، ارتباط تنگاتنگی بین کانون و تمام مردم محله ایجاد کنیم.
بهنوش بلالی، مربی ادبی در این بازدید به معرفی شخصیت بزرگ حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت :حضرت معصومه نمونه‌ کامل یک دختر و الگوی خواهری دلسوز است.این بانوی سختی های سفر را به جان خرید تا برادر بزرگوارش تنها نماند.باید حضرت معصومه را سرمشق خود قراردهیم و در رفتار و خلق وخو مانند ایشان باشیم.
در ادامه اعضای کانون برای میهمانان خود به صورت زنده پیانو نواختند و میهمانان با عروسک گلنار که به تازگی رونمایی شده، عکس یادگاری انداختند.
گفتنی است، این برنامه با همکاری مسجد ابوالفضل کوی پلیس در راستای سیاست های  مخاطب محوری برگزار شدو در پایان از میهمانان مرکز پذیرایی شد و به رسم یادگار هدیه های خاطره‌انگیزی به آنها داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =