کد خبر: 340552
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
بازدید 424
فراخوان برگزاری دوره تربیت مربی کانون همدان اعلام شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: کانون پرورش فکری همدان برای علاقمندان حوزه کودک و نوجوان، مربیان مهدها و ...دوره تربیت مربی با 6 رشته برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر از برگزاری دوره‌تربیت مربی برای علاقمندان به فعالیت در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تخصصی‌ترین مرکز کودک و نوجوان و با داشتن کادری مجرب و توانمند و وجود هزاران جلد کتاب مختص این قشر به دنبال برگزاری دوره‌های تربیت مربی است.

وی با بیان اینکه امروزه کار با کودکان و نوجوانان و نوع ارتباط گیری با آنها مورد توجه و دقت است، افزود: افرادی چون مربیان مهد و پیش‌دبستانی، معلمان، افراد علاقمند به کار با کودکان و نوجوانان می‌توانند در این دوره‌های تخصصی شرکت کنند و در پایان با گذراندن دوره گواهی معتبر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بگیرند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نحوه ثبت نام را به صورت حضوری و مجازی در یکی از پیام رسان‌ها عنوان و اظهار کرد: افراد با اعلام فراخوان ثبت نام می‌توانند به صورت حضوری به مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان واقع در میدان باباطاهر واحد آموزش و پژوهش مراجعه کنند و یا به صورت مجازی به شماره‌  09188178219 در پیام رسان ایتا پیام بدهند.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها قصه‌گویی، نقاشی خلاق، اریگامی، نمایش خلاق، نوشتن خلاق، بازیگری و عکاسی در سه سطح توسط اساتیدی با سابقه و با تجربه برگزار می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با توجه به نیاز مربیان و فعالان حوزه کودک و نوجوان و نیز نیاز خود کودک و نوجوان با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده و با سطح کیفی بالا برگزار خواهد شد که در پایان دوره افراد می توانند مهارت‌های لازم برای ارتباط موثر را یاد بگیرند.

وی گفت: امیدواریم که با بالا رفتن سطح آگاهی و توانمندی خود در برخورد و ارتباط با کودک و نوجوان بتوانیم دنیایی پویاتر و شادتر برای آنها ایجاد کنیم.

فراخوان برگزاری دوره تربیت مربی کانون همدان اعلام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =