کد خبر: 340567
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
بازدید 92
اوقات فراغت شیرین و دلپذیر  در کانون

ثبت‌نام و اجرای کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ابتدای خردادماه برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از اول خرداد ماه آغاز شده و کارگاه‌های متنوعی نیز با استقبال کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است. 

برهمین اساس کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه به همراه یکی از اولیای خود به نزدیک ترین مرکز کانون پرورش فکری به محل زندگی خود مراجعه کنند. 

کودکان و نوجوانان با عضویت در مراکز کانون عضویت می توانند ۳ روز در هفته بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مرکز در کانون حضور پیدا کرده از فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، علمی و ادبی همجون کتاب‌خوانی، قصه گویی، کاردستی، بازی های گروهی، سرگرمی، بحث آزاد، مسابقات، بحث کتاب، خوشنویسی، کارگاه شعر و داستان، پخش فیلم، نقاشی، سفال و... شرکت کنند.

علاوه بر این کارگاه‌های متنوع دیگری نیز در مراکز کانون برگزار می‌شود که اعضا می‌توانند متناسب با علاقه‌مندی خود در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. 

مراکز کانون در روزهای زوج میزبان اعضای دختر و در روزهای فرد میزبان اعضای پسر خواهند بود. 

اوقات فراغت شیرین و دلپذیر  در کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =