آئین تکریم و معارفه کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری استان برگزار شد

سهراب خواجه‌نژاد مشاور مدیر کل در هنرهای دستی، تجسمی و نمایشی و لیلا قوامی سرپرست آفرینش‌های هنری استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آئین تکریم و معارفه کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری استان با حضور محمدمهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان، معاونین، کارشناسان و همکاران ستاد، روز دوشنبه ۷ خردادماه در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری استان برگزار شد

محمدمهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان ضمن قدردانی از زحمات سهراب خواجه‌نژاد کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری استان گفت: مقام معظم رهبری (مدضله‌العالی) در بیانات خود اشاره می‌کنند که در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته‌اید، همان‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌ی کارها به شما متوجه است. با توجه به این سخن حضرت آقا ما در هر پست و جایگاهی که باشیم آنجا مرکز دنیای ما باید باشد. مدیر کل کانون استان با اشاره به سوابق درخشان و تجربه خواجه‌نژاد افزود: ایشان در حوزه هنری استان شخصی تاثیرگذار هستند که اگر شیوه کاری ایشان در پرورش کودک و نوجوان فرهنگ‌سازی شود قطعا در حوزه هنری کانون شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود چرا که ایشان به جد بر فرآیندی بودن فعالیت‌ها تاکید داشتند و نتایج خوبی را در این سالها در واحد آفرینش‌های هنری استان رقم زده‌اند.

ایشان در ادامه افزود: هدف و رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نامش پیداست و ما باید در همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها سعی کنیم از هدف اصلی دور نشویم و بر اساس زیست بوم منطقه فعالیت‌ها را بومی‌سازی و اجرا کنیم.

آئین تکریم و معارفه کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری استان برگزار شد

حسین‌پور در خاتمه با اشاره به توانمندی‌ها و تجربیات لیلا قوامی ایشان را به عنوان سرپرست آفرینش‌های هنری استان منصوب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =