کد خبر: 340613
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
بازدید 42
معاونت فرهنگی شهرداری در کنار کانون همدان است

معاون امور فرهنگی و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: ما به دنبال ارائه خدمات به شهروندان خصوصا کودکان و نوجوانان هستیم زیرا هزینه کردن برای آنها خود سرمایه‌گذاری برای آینده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مدیرکل کانون با معاونت امور فرهنگی و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در راستای تعامل و همکاری بیشتر برای انجام برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر همدان دیدار کرد.

در این دیدار معصومه ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه شهرداری خصوصا معاونت فرهنگی آن همیشه همراه کانون بوده و قدردان زحمات آنها هستیم اظهار کرد: رویکرد کانون در سال جاری مخاطب مجوری، نوجوان محوری و مرکز محوری است و در راستای نوجوان محوری به تقویت کانون‌یاران و برگزاری اردوهای روایت پیشرفت پرداخته‌ایم و بازخورد خیلی خوبی از طرف نوجوانان دریافت کرده‌ایم.

وی به تنوع و گستردگی فعالیت کانون در حوزه کودک و نوجوان اشاره و اضافه کرد: در این مسیر به همیاری و کمک مسئولان شهری و به ویژه معاون فرهنگی شهرداری که خوش فکر و دغدغه‌مند هستید، نیاز داریم تا برنامه‌های با کیفیت بهتر و بالاتر برگزار شود.

ابراهیمی‌هژیر به تبلیغات شهری و معرفی فعالیت‌های کانون را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: تبلیغات به صورت گسترده برای معرفی کانون به خانواده‌ها که به دنبال یک مرکز امن و فرهنگی- هنری و ادبی هستند نیازمند همراهی شما است.

وی ادامه داد: در کانون به عنوان تخصصی‌ترین مرکز کودک و نوجوان با داشتن 44 مرکز در سطح استان و داشتن هزاران جلد کتاب بر روی همه باز است.

ابراهیمی‌هژیر اجرای طرح هما در مراکز را تقویت هویت ملی- اسلامی معرفی کرد و گفت: این طرح در آغاز سال رونمایی شد و در مراکز برای اعضا با توجه به نام روز خود برنامه اجرا می‌کنند.

وی به 53 نقاشی‌های بین المللی کودکان و نوجوانان همدان که در کشورهای مختلف حائز رتبه شده‌اند اشاره و تصریح کرد: تعداد زیادی از این نقاشی‌ها مربوط به کانون شیرین سو است و ما می‌خواهیم این کودکان و نوجوانان و آثار آنها را به مردم شهر معرفی کنیم.

معاون شهرداری ضمن خبرمقدم و خوش آمدگویی به مدیرکل کانون بیان کرد: خوشبختانه مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان دارای یک فکر و عقیده هستند و این کار را راحت می‌کند و این هم افزایی بسیار مهم است تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را به نحو احسن انجام بدهیم.

محمود رجبی با بیان اینکه باید از ظرفیت یکدیگر استفاده کرد، ادامه داد: دست ما برای تبلیغات شهری باز است و می‌توانیم برای معرفی کانون و حوزه کودک و نوجوان در سطح شهر با دادن محتوا از طرف شما کمک رسان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال ارائه خدمات به شهروندان خصوصا کودکان و نوجوانان هستیم و معتقدم که هزینه کردن برای آنها خود سرمایه‌گذاری است که در آینده برداشت خواهد شد.

رجبی تصریح کرد: معاونت فرهنگی شهرداری همدان برنامه‌های مختلفی را به صورت فصلی و مناسبتی برگزار می‌کند که می‌توان این برنامه‌ها را با همکاری یکدیگر در سطح شهر برای جامعه هدف بیشتر برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =