با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف کانون استان کرمانشاه

در دیدار مدیرکل و مسئولان کانون استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان صحنه، به پیشبرد اهداف کانون در استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در دیدار مدیرکل و مسئولان کانون استان کرمانشاه با فرماندار شهرستان صحنه، به پیشبرد اهداف کانون در استان تاکید شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور مربیان توانمند در مراکز به نحو مطلوبی در حال انجام است و همواره در مجموعه‌ی کانون استان سعی شده تا با هم‌افزایی و تعامل با دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها در جهت تحقق سیاست‌ها و اهداف کانون در حوزه‌ی کودک و نوجوان گام‌های موثری برداشته شود که به یاری خداوند، تا کنون نیز از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بودیم.

با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف کانون استان کرمانشاه
وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های فرماندار صحنه به تشریح فعالیت‌های کانون و نقش و تاثیرات بسیار مثبت آن در آینده کودکان و نوجوانان پرداخت و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با پیشینه‌ای که در زمینه‌ی کار تخصصی با کودک و نوجوان دارد، با موفقیت‌های خود ثابت کرده که در این حوزه منحصر به فرد عمل می‌کند و نقش موثری در آینده‌ی کودکان و نوجوانان ایفا می‌نماید و دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای هم در این زمینه دارد.
غلامرضا شهبازی فرماندار صحنه در این دیدار به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه‏‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتقاء سطح آگاهی کودکان اشاره و گفت: تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف کانون در شهرستان به کار خواهیم گرفت.
لازم به ذکر است در این دیدار مدیرکل، معاون اداری و مالی و کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان به همراه مسئولین مراکز شماره ۱ و ۲ شهرستان صحنه حضور داشتند که در خصوص مباحث مرتبط با کانون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف کانون استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =