حضور پرشور کودکان روستای «کولان» شهرستان مریوان در کاروان پیک امید

سه شنبه های «کتابخوانی کودکان روستایی» کردستانی آغاز شد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان حمیدرضا گوهری در روستای «کولان» شهرستان مریوان، حضور یافت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کردستان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان حمیدرضا گوهری در روستای «کولان» شهرستان مریوان، حضور یافت، هدف از این بازدید ترویج فرهنگ مطالعه  و کتابخوانی در مناطق کم برخوردار بود که در سه شنبه های کتابخوانی کودکان روستایی کردستان آغاز به کار کرد.

 حضور پرشور کودکان روستای «کولان» شهرستان مریوان در کاروان پیک امید

کودکان روستای کولان با پوشش رنگارنگ و زیبایی کردی سه شنبه، روزی پرشور از آموزش کتابخوانی و برنامه فرهنگی همراه با مدیر کل کانون حمیدرضا گوهری و همکاری و همراهی مربیان و همکاران مرکز شماره ی یک مریوان را سپری کردند.

 حضور پرشور کودکان روستای «کولان» شهرستان مریوان در کاروان پیک امید

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ،سه شنبه های کتابخوانی با عنوان «کاروان پیک امید» توسط « مراکز سیار» و عمدتا در روستاهای محروم استان کردستان برگزار می‌شود.

به گفته حمیدرضا گوهری در این سفر فرهنگی ، برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی محور تلاش کاروان پیک امید کانون روستاهای محروم کردستان است. این کاروان سه شنبه ها در یک روستا اجرای برنامه خواهد داشت و اجرای نمایش عروسکی، قصه گویی، معرفی کتاب و معرفی وقایع و همچنین بازی های بومی و محلی، مسابقه و سرگرمی بخشی از برنامه های اجرایی این کاروان است، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، قصه گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت و مسابقه علمی فرهنگی و اهدای جایزه کتاب هدف این تلاش فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =