آغاز دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه با اصول تعلیم و تربیت اسلامی

دکتر محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و مدرس دانشگاه با تدریس اصول تعلیم و تربیت اسلامی اولین دوره از دوره‌های تربیت مربی را آغاز نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، دکتر محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و مدرس دانشگاه با تدریس اصول تعلیم و تربیت اسلامی اولین دوره از دوره‌های تربیت مربی را آغاز نمود.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبیین برنامه‌های کانون، گفت: مربیگری رسالت بزرگی‌است که بر دوش هر کسی گذاشته ‌نمی‌شود و کار در حوزه‌ی کودک و نوجوان از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه‌ داشت و ما با آموزش به کودکان و نوجوانان، نه تنها آینده‌ی او را می‌سازیم بلکه نقش ویژه‌ای در ساختن آینده‌ی این سرزمین نیز ایفا خواهیم کرد و به نحوی جامعه‌ی آینده را شکل خواهیم داد.
وی افزود: یک جامعه زمانی سلامت است که مطابق با راهبردهای دینی و تعالیم اسلامی پیش برود، امروزه در دنیا بسیاری از کارها را از تعالیم دینی ما الگو گرفته و به انجام می‌رسانند و چه بسا اگر ما این تعالیم را در زندگی خود به کار گیریم راه برای ما روشن شده و از این طریق می‌توانیم بسیاری از موانع و چالش‌ها را هموار سازیم.

آغاز دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه با اصول تعلیم و تربیت اسلامی
زنجانی بیان داشت: هر چیزی در جهان نظم، قاعده و اصولی دارد، دین‌مداری و توجه به اصول دینی نیز سبب می‌شود که ما با نقشه‌ی راهی درست پیش برویم و از بسیاری از آسیب‌ها و بحران‌هایی که پیش رو داریم به سلامت گذر کنیم و بتوانیم این خیر و برکت را به دیگران نیز تعمیم دهیم.
در ادامه دکتر محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و مدرس دوره، در خصوص اصول تعلیم و تربیت اسلامی و کلیات آن و نحوه‌ی به کارگیری این مهم در آموزش کودکان و نوجوانان توضیحاتی ارائه داد و به سوالات و ابهامات حاضرین پاسخ داد.

آغاز دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه با اصول تعلیم و تربیت اسلامی

گفتنی‌است چهارمین دوره‌ی تربیت مربی به صورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با سر فصل‌های کتابداری، بازی و سرگرمی، کاردستی و اوریگامی، نمایش خلاق، روخوانی و روانخوانی کتاب، قصه‌گویی، نشریه‌دیواری، آشنایی با اصول تعلیم و تربیت اسلامی، عروسک‌سازی با وسایل دور ریختنی، نقاشی خلاق، نویسندگی خلاق و فلسفه اسلامی برای کودکان و نوجوانان در خرداد ماه ۱۴۰۳ در حال برگزاری‌است.
لازم به‌ذکر است تمامی این دوره‌ها در پارک معلم، مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شده و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره و کارورزی، گواهی دریافت خواهند نمود.

آغاز دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه با اصول تعلیم و تربیت اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =