آموزش نشریه‌دیواری در دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه

آموزش نشریه‌دیواری در دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه، با حضور هفتاد نفر از علاقه‌مندان به کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، آموزش نشریه‌دیواری در دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه، با حضور هفتاد نفر از علاقه‌مندان به کانون برگزار شد.
در بخش آموزش نشریه‌دیواری از مجموعه دوره‌های تربیت مربی که در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور هفتاد نفر از علاقه‌مندان برگزار شد؛ ابتدا مدرس دوره شازنان‌سادات صبوری کارشناس فرهنگی کانون استان، در سالن آمفی‌تئاتر مرکز، به ارائه‌ی مباحث تئوری در خصوص نشریه‌دیواری پرداخت و با توجه به زمان، کلیاتی را از این مبحث ارائه داد.

آموزش نشریه‌دیواری در دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه
در ادامه ضمن مرور نکات مهم و مورد توجه در مورد اجرای نشریه‌دیواری، حاضرین به هشت گروه هشت‌نفره تقسیم شدند و در قالب یک کارگاه با  توجه به آموزش کلیات نشریه‌دیواری موضوعات مختلف را انتخاب و به صورت عملی و با راهبری و نظارت مدرس دوره و دیگر همراهان، به اجرای این فعالیت پرداختند که در نهایت هر گروه به ارائه‌ی یک اثر نشریه‌دیواری پرداخت.

آموزش نشریه‌دیواری در دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه
گفتنی‌است چهارمین دوره‌ی تربیت مربی به صورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با سر فصل‌های کتابداری، بازی و سرگرمی، کاردستی و اوریگامی، نمایش خلاق، روخوانی و روانخوانی کتاب، قصه‌گویی، نشریه‌دیواری، آشنایی با اصول تعلیم و تربیت اسلامی، عروسک‌سازی با وسایل دور ریختنی، نقاشی خلاق، نویسندگی خلاق و فلسفه اسلامی برای کودکان و نوجوانان در خرداد ماه ۱‌۴۰۳ در حال برگزاری‌است.
لازم به‌ذکر است تمامی این دوره‌ها در پارک معلم، مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شده و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره و کارورزی، گواهی دریافت خواهند نمود.

آموزش نشریه‌دیواری در دوره‌ی تربیت مربی کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =