شکل گیری شورای نوجوان در کانون پرورش فکری

اولین جلسه شورای نوجوان مرکز نقده با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، اولین جلسه ی شورای نوجوان کانون در مرکز نقده و با حضور زهرا آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مربیان مرکز نقده و اعضای نوجوان برگزار شد.


در ابتدای این جلسه زهرا آب سوران با ارائه ی توضیحاتی در مورد هدف از شکل گیری شورای نوجوان در مراکز کانون استان گفت: نقده به عنوان اولین مرکز در تشکیل شورای نوجوان پیش قدم شد و باعث افتخار است که در جمع شما نوجوانان فعال و دغدغه مند حضور دارم.

ایشان ادامه داد : هدف از تشکیل شورای نوجوان مشارکت بیش از بیش نوجوانان در برنامه های کانون و استفاده از نظرات ارزشمند شما نوجوانان در طراحی فعالیت ها، برنامه ها و رویداد های کانون در استان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان بیان کرد: در شورای نوجوان کانون به دنبال هم افزایی و همبستگی میان اعضا و مربیان هستیم و انتظار داریم شورای نوجوان همیار مربیان مراکز کانون باشد و از حضور همه ی شما نوجوانان دغدغه مند در شورای نوجوان کانون تشکر می کنم.

در ادامه ی جلسه، اعضای حاضر ضمن معرفی خود و توانایی ها به بیان دغدغه ها، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.


لازم به ذکر است برای اولین بار شورای نوجوان کانون پرورش فکری در استان و به میزبانی مرکز نقده تشکیل شد و به زودی شورای نوجوان کانون پرورش فکری در تمام مراکز کانون در سطح استان شکل خواهد گرفت.

شکل گیری شورای نوجوان در کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =