محمد حسین منتظری، معاون فرهنگی‌واجرائی کانون پرورش فکری گلستان شد

الهه غیناقی، مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان، با صدور حکمی محمد حسین منتظری را به عنوان معاون فرهنگی‌و اجرائی این‌ اداره کل منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مدیرکل کانون در بخشی از حکم انتصاب منتظری آورده است: صیانت و تعالی جایگاه کودک و نوجوان، به عنوان یک وظیفه و ماموریت سازمانی محسوب می شود، به این معنا که تلاش برای پرورش نسل آینده و پرورش استعدادها به منزله پاسداشت و توسعه یک ذخیره عظیم ملی است.

امید است به فضل الهی و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، راهبردهای مدیر عامل محترم، اهداف و انتظارات معاونت فرهنگی، با روحیه انقلابی و جهادی، با مشارکت و مشورت همه کارکنان در خدمت‌رسانی به جامعه کودک و نوجوان استان و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است محمدحسین منتظری دانشجوی سال آخر دکترای جامعه شناسی و مدرس دانشگاه است که در کارنامه کاری خود مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون ، کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل،کارشناس روابط عمومی و کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازرسی اداره کل میراث فرهنگی را دارد.

آیین معارفه معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون، اعضای شورای معاونان و مدیران کانون و تمامی کارکنان کانون استان گلستان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری گرگان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =