کد خبر: 340699
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
حمایت فرماندار نورآباد لرستان از تکمیل پروژه مرکز شماره ۲ کانون

فرماندار نورآباد در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از اجرای برنامه‌های کانون در این شهرستان استقبال و بر تسریع در تکمیل پروژه مرکز شماره۲ کانون نورآباد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان نورآباد دیدار و گفت وگو کرد.
در این نشست که در فرمانداری شهرستان سلسله برگزار شد، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران، معاون پرورشی آموزش و پرورش، مدیرآموزش و پرورش کاکاوند، مدیرجهادکشاورزی، بخشدار میربک و شهردار هفت چشمه حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان گزارشی از عملکرد مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان نورآباد ارائه داد.
وی در ادامه به ساختمان درحال ساخت مرکز کانون پرورش فکری شماره ۲ نورآباد اشاره کرد وگفت: این پروژه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم با حمایت های مسئولان ارشد استان، کانون و فرمانداری نورآباد به زودی شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

حمایت فرماندارنورآباد از تکمیل پروژه مرکزشماره ۲ کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری استان لرستان عنوان داشت: با توجه به وجود استعدادهای کودکان ونوجوانان استان و نیاز به توسعه فضای فیزیکی مراکز ضرورت دارد.
داوری در پایان به شروع ثبت نام برنامه های اوقات فراغت درهمه مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: کارگاه های مختلفی در بخش های فرهنگ، هنری و ادبی پیش بینی شده است.
در بخش بعدی این نشست اصغرقهرمانی فرماندار شهرستان نورآباد از تلاش های مدیرکل و مربیان مرکز کانون پرورش فکری نورآباد تقدیر کرد و گفت: ذهن کودکان ما مانند زمینی بکر و آماده کاشتن بذر است وکانون پرورش فکری در کنار آموزش و پرورش بهترین بذر را در ذهن بچه ها می کارند و در آینده شاهد شکوفایی و پرورش استعداد این قشر آینده ساز جامعه خواهیم بود.
فرماندار نورآباد افزود: با توجه به جمعیت شهر نورآباد تسریع درتکمیل مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری ضروری است و ما آماده هرگونه کمک و پیگیری برای تخصیص بودجه برای این پروژه هستیم.
اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان نورآباد درپایان به نقش کانون در پرکردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: هرساله شاهد برگزاری برنامه های باکیفیت و جذابی در مرکز کانون هستیم.
این نشست با بیان نکته نظرات حاضرین در جلسه به پایان رسید.

حمایت فرماندارنورآباد از تکمیل پروژه مرکزشماره ۲ کانون

حمایت فرماندارنورآباد از تکمیل پروژه مرکزشماره ۲ کانون
پروژه در حال ساخت مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نورآباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =