نشست ویژه تبیین فعالیت های تابستانی مراکز کانون با حضور خانواده ها

مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تبریز با هدف تبیین فعالیت های ویژه تابستان، میزبان جمعی از خانواده ها بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان شرقی در این نشست صمیمی که به صورت کارگاهی و با اجرای برخی فعالیت های فرهنگی و هنری همراه بود، مادران در کنار فرزندان خود ضمن خاونش کتاب، در خصوص برنامه های این مرکز در فصل تابستان بحثو تبادل نظر کردند.

معرفی کارگاههای تخصصی فرهنگی هنری و ادبی در فصل تابستان، معرفی کتاب های جدید مرکز و شیوه های تشویق و ترغیب فرزندان به مطالعه در محیط خانواده از جمله برنامه ها و فعالیت های این نشست صمیمانه بود که با استقبال خانواده های شرکت کننده همراه شد.

مرکز شماره3 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تبریز برنامه ها و فعالیت های متنوعی را برای فصل تابستان در نظر گرفته است. این برنامه ها با شعار" تابستونتو بساز" در مراکز کانون سراسر کشور برگزار می شود.

گفتنی است مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در محوطه مرکز شماره 3 کانون تبریز واقع شده نیز فعالیت های مختلفی را زمینه نجوم و برنامه های رصد برای خانواده ها و فرزندان آنان در فصل تابستان تدارک دیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =