همراهی کانون یاران در تابستان ساختنی

وبینار آموزشی کانون یاران مراکز کانون استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، اولین وبینار آموزشی کانون یاران مراکز استان با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کارشناسان ستادی و کانون یاران مراکز استان به صورت برخط برگزار شد.

در ابتدای این وبینار آب سوران با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت از فعالیت های کانون یاران از ابتدای شکل گیری این طرح تقدیر و تشکر کرد و گفت: در طی این مدت شاهد فعالیت های مؤثر منتخبین کانون مدرسه بودیم.

مدیرکل کانون استان با تشریح فعالیت انجام شده توسط کانون یاران گفت: در ماه های گذشته اتفاقات خوبی شامل: فعالیت های کتاب محور در مدارس، برگزاری کارگاه های کاردستی برای سایر دانش آموزان و اجرای ویژه برنامه های کانون صورت گرفته است. 

آب سوران در ادامه، به مستندسازی فعالیت ها، گزارش نویسی و تشکیل کار گروه های مشورتی و عملیاتی اشاره کرد و به حضور مؤثر در برنامه های تابستانی در ویژه برنامه هایی چون ماه محرم و اربعین و همراهی مربیان کانون در مناسبت ها تاکید شد.

ایشان در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: در روزهای پایانی خردادماه به صورت حضوری گردهمایی خواهیم داشت و در مورد فعالیت های شما عزیزان برای حضور پررنگ در برنامه های کانون بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سپس کانون یاران مراکز کانون در سطح استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند که این نظرات با استقبال خوب از سوی مدیرکل کانون استان مواجه شد.

برگزاری کارگا های تخصصی برای این گروه از منتخبین «کانون مدرسه» از مصوبات این جلسه بود.‌

لازم به ذکر است؛ با هدف طراحی حرکت های اجتماعی و تربیت کنشگران نوجوان و استفاده از ظرفیت های نوجوانان در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و ورود موفق به عرصه های اجتماعی، کانون یاران نوجوان در سطح استان شکل گرفته و در حال حاضر نزدیک به ۵۰کانون یار در سطح استان فعالیت می‌ کنند.

همراهی کانون یاران در تابستان ساختنی

همراهی کانون یاران در تابستان ساختنی

همراهی کانون یاران در تابستان ساختنی

همراهی کانون یاران در تابستان ساختنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =