کد خبر: 340783
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
بازدید 37
مدیرکل کانون استان یزد با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

دیدار سیده عالیه قوامی با محمد صالح جوکار با هدف گشایش‌ در حوزه کودک و نوجوان از طریق مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

 سیده عالیه قوامی به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های کانون طی دوماه و نیم سال ۱۴۰۳ در حوزه های دانش بنیان، رباتیک و هوش مصنوعی و کسب افتخاراتی در این حوزه پرداخت.

وی در ادامه به مقوله فعالیت سرود و راهیابی گروه سرود اعضای مرکز فرهنگی ، هنری تفت به عنوان یکی از ۸ گروه کانونی راه یافته به مرحله ملی از بین ۱ هزار ۱۱۱ گروه شرکت کننده سخن به میان آورد و اشاره ای به تولیدات کانون در سال‌های گذشته همچون اثر فاخر روزشمار عاشقی، کنسرت کتاب فرشته ای از آسمون و ... داشت. در بخش فرهنگی ، هنری و جشنواره ها نیز به برگزاری جشنواره تاتر استانی با عنوان« این صحنه خانه ماست » در اردیبهشت ماه، حضور تماشاخانه سیار در برنامه کاروان مسیر هشتم بمناسبت دهه کرامت و اجرای برنامه هایی چون؛ نمایش ، منقبت‌خوانی قصه‌گویی و سرود ... از دیگر دستاوردهای کانون در سال ۱۴۰۳ برای استان یزد بود که قوامی به آن اشاره نمود.

مدیرکل کانون استان یزد همچنین به اجرای موفق جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی دو سال متوالی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اشاره کرد و انتقال دبیرخانه دائمی جشنواره را به شهر میراث جهانی و انتخاب یزد به عنوان پایتخت قصه ایران را فرصت ارزشمندی برشمرد.

در ادامه قوامی برای راه اندازی پروژه احداث مجتمع کانون در زمین موسوم به شهرک رزمندگان و مساعدت برای به پایان رساندن پروژه بهسازی تنها مجتمع کانون در بلوار امیرکبیر تقاضای مساعدت نمود.

 مدیرکل کانون استان یزد با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی از خدمات کانون تشکر کرد و به پیشتاز بودن کانون یزد در کشور اشاره کرد و گفت: تاریخ درخشان یزد در کشور به گفتار نیست بلکه در عمل به ثبت رسیده و حفظ و تثبیت این اعتبار مهم است. جوکار ضمن قول مساعدت جهت پیگیری ساخت مجتمع کانون در زمین رزمندگان اضافه کرد: هر اقدامی در حوزه کودک سرمایه‌گذاری ماندگار است چرا که کودکان آینده‌سازان کشور هستند و آینده ایران اسلامی در گرو نقش آفرینی این عزیزان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =