صبح شعر «مویه های خرداد» درکانون ایلام برگزارشد

صبح شعر« مویه های خرداد» به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال جانگدازحضرت امام خمینی (ره)درمرکز سه کانون ایلام برگزارشد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام ، صبح شعر «مویه های خرداد» به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی, با حضورمدیر کل و معاون فرهنگی وکارشناسان , مربیان واعضای انجمن ادبی شهر ایلام توسط مرکز آفرینش های ادبی استان در مرکز شماره سه کانون برگزارشد. 

صبح شعر «مویه های خرداد» به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)درکانون ایلام برگزارشد

فاطمه رستگارمدیر کل در این برنامه ضمن اشاره به اهمیت پرداختن به شخصیت عظیم امام راحل به ضرورت برگزاری این محافل در بزرگداشت این روز و یاد امام در قالب آثار ادبی اشاره و به ضرورت  و جایگاه ونقش انجمن های ادبی در کانون تاکید نمود.

وی گفت : در صبح شعر مویه های خرداد ضمن پرداختن به مقام شامخ امام راحل (ره) به یاد شهدای خدمت و همراهان ایشان، تولید وخلق دل نوشته و آثار ادبی اهمیت ویژه ای دارد . 

فاطمه رستگار افزود :, تابستان فرصت مناسبی در رشد و پرورش استعدادهای برتر ادبی و شکوفایی وفعال سازی انجمن های ادبی می باشد .

صبح شعر «مویه های خرداد» به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)درکانون ایلام برگزارشد

در ادامه برنامه ی شعر خوانی در دوبخش شعرخوانی اعضای انجمن ادبی با موضوع رحلت امام (ره) و بزرگداشت یاد شهدای خدمت  و همچنین غزل خوانی از دیوان اشعارحضرت امام (ره)  توسط کارشناس ادبی ومربیان واعضای ادبی برگزار شد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =