کد خبر: 340850
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵
ساختن تابستانی خاطره انگیز در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

تابستان ۱۴۰۳ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی پربارتر از همیشه آماده حضور مخاطبان است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان سیستان و بلوچستان، برنامه‌های ویژه تابستان در مراکز فرهنگی‌هنری استان در حال اجراست.

مدیرکل کانون استان در این زمینه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان، فصل تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان آغاز شده و این فرصتی عالی برای گذراندن اوقات فراغت و یادگیری مهارت‌های جدید است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امسال نیز با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی  آماده استقبال از اعضا و مخاطبان است.

محمدرضا سالاری با اشاره به شعار کانون برای فصل تابستان «تابستانتو بساز» ادامه داد: با مجموعه همکاران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با کمک کودکان و نوجوانان، تابستانی پرنشاط و پربار بسازیم و فرزندان ما بتوانند در سایه این فعالیت‌ها، مهارت‌های جدید یاد بگیرند.

وی با نام بردن از برخی از برنامه‌های کانون در تابستان امسال، همچون اردوها، بازدید از اماکن تاریخی و ملی و فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، عکاسی، شعر و داستان‌نویسی، زبان‌های خارجی و... این فعالیت‌ها را ابزاری برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست که می‌تواند در ساختن آینده آنان تاثیرگذار باشد.

سالاری خطاب به اعضای کانون و علاقه‌مندان، از آنان برای حضور در مراکز کانون دعوت کرد و گفت: مربیان کانون با شور و اشتیاق منتظرند تا استعدادها و خلاقیت‌های شما را شکوفا کنند و با همراهی شما، تابستانی خاطره انگیز را رقم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =