کد خبر: 340859
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
بازدید 28
مدیر کل کانون همدان عضو ستاد استانی کنگره خواهر دباغ شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان طی حکمی از سوی کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی با امضای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان به عنوان عضو ستاد استانی کنگره ملی بانوی انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، ستاد بزرگداشت بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) در سالن جلسات استانداری با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برگزار شد.

در این جلسه استاندار همدان خطاب به مدیران دستگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: کمیته فرهنگی باید با تهیه‌ و تدوین فیلم و پویانمایی از زندگی پرتجربه خانم دباغ که نقش‌ خود را به عنوان مادر، همسر، فعال اجتماعی و سیاسی به بهترین شکل ایفا کرد، ایشان را به عنوان یک الگوی صحیح به جامعه معرفی کند.

قاسمی فرزاد افزود: معرفی شخصیت و بخشی از زندگی‌نامه خانم دباغ در مقاطع مختلف دوران تحصیلی تدریس شود و برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مناسبتی باید با رویکرد مردمی انجام شده و مردم شریف در بطن این مراسم حضور داشته باشند.

مدیر کل کانون همدان عضو ستاد استانی کنگره خواهر دباغ شد

در این جلسه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی که از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شده بود اظهار کرد: در این جلسه مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون به عنوان نماینده حضور داشته و برنامه‌های پیشنهادی کانون برای بزرگداشت خانم دباغ را بیان کردند.

معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: برنامه‌های پیشنهادی کانون شامل معرفی شخصیت ایشان به عنوان شخصیت تأثیرگذار در هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری سراسر کشور با توجه به سوابق نظامی ایشان انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه ادبی داستان‌نویسی از زندگینامه این بانوی مبارز و اعلام نتایج آن در دهه مبارک فجر و نیز برگزاری مهرواره قصه‌گویی از رشادت‌ها و فرزاهای افتخارآفرین زندگی ایشان در دستور کار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان به معرفی این شخصیت مبارز انقلابی به عنوان الگوی زن مسلمان و انقلابی از طریق کتاب‌های مرتبط با زندگی ایشان اشاره و خاطرنشان کرد: این موارد به تمامی مراکز فرهنگی- هنری در سراسر کشور در دو هفته گذشته از سوی مدیرعامل کانون ارسال شده است که باید مراکز برنامه‌ریزی برای آن داشته باشند.

مدیر کل کانون همدان عضو ستاد استانی کنگره خواهر دباغ شد

وی با بیان اینکه آموزش و یادگیری در سنین پایین اثرات قابل توجهی دارد، گفت: حوزه کودک و نوجوان اساسی‌ترین و عمیق‌ترین حوزه آموزش و یادگیری است که کانون پرورش فکری موظف است در قالب کارهای هنری- فرهنگی و ادبی خانم دباغ را به کودکان و نوجوانان معرفی کند.

ابراهیمی‌هژیر به برنامه‌های کانون همدان در راستای کنگره خانم دباغ اشاره و تصریح کرد: برگزاری مسابقه نشریه دیواری، برگزاری مهرواره قصه‌گویی در مورد زندگی خانم دباغ و معرفی ایشان در شنبه‌های نامداران در راستای طرح همای کانون همدان از جمله برنامه‌ها در مراکز همدان خواهد بود.

در پایان این مراسم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان طی حکمی از سوی کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی با امضای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان به عنوان عضو ستاد استانی کنگره ملی بانوی انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) منصوب شد.

مدیر کل کانون همدان عضو ستاد استانی کنگره خواهر دباغ شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =