کد خبر: 340869
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
خاطرات خوش پایان تحصیلات دوره ابتدایی بچه‌های ویرثق در کانون نیر ثبت شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیر در آخرین روزهای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ میزبان دانش‌آموزانی از مدرسه سلمان فارسی روستای ویرثق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ۱۸ دانش آموز پایه ی ششم از روستای ویرثق روز شنبه دوازدهم خرداد ماه سال ۱۴۰۳  با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان نیر با فعالیت ها و برنامه های کانون برای کودکان و نوجوانان این شهرستان آشنا شدند.

مریم شکیبایی مربی مسئول مرکز نیر در این خصوص اظهار داشت: دانش آموزان بازدیدکننده در حالی که مراسم فارغ التحصیلی خود از مقطع ابتدایی را در این مرکزبرگزار می کردند، متقاضی عضویت و استفاده از خدمات فرهنگی هنری کانون بودند.

خاطرات خوش پایان تحصیلات دوره ابتدایی بچه‌های ویرثق در کانون نیر ثبت شد

وی با اشاره به طرح امداد فرهنگی کانون استان که در هفته ی کتاب و کتابخوانی در روستای ویرثق اجرا شد، گفت: این دانش آموزان قبلا از طریق  کاروان پیک امید وفعالیتهای اجرا شده توسط مربیان با کانون آشنا شده بودند.

سیدرضا مرتضوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر هم که در این برنامه حضور یافته بود، کانون و مدرسه را دوقطب مهم در رشد و پرورش کودکان و نوجوانان توصیف کرده و رضایت خود را از اجرای طرح کانون مدرسه و  فعالیتهای کانون در سال گذشته ابراز داشت.

خاطرات خوش پایان تحصیلات دوره ابتدایی بچه‌های ویرثق در کانون نیر ثبت شد

شایان ذکر است، معرفی شخصیت ، روخوانی کتاب، شعرخوانی ، مسابقه و بازی و سرگرمی و از جمله فعالیتهای اجرا شده در این برنامه بود که با گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =