اعضای مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد از باغ پرندگان بازدید کردند

در نکوداشت هفته‌ی ملی محیط‌زیست اعضای کودک مرکز شماره‌ی یک کانون شهرستان پارس‌آباد با برگزاری اردوی علمی تفریحی از باغ پرندگان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در اجرای این برنامه که با مشارکت جمعی از اعضا به همراه مادرانشان روز پنج‌شنبه هفدهم خرداد ماه سال ۱۴۰۳ انجام شد، باب اله عزیزپور مربی مسئول مرکز با گرامیداشت روز جهانی محیط‌زیست، از اهمیت این روز مهم در جهان سخن گفت.

وی با تشریح نقش محیط‌زیست در سلامتی انسان، به رفتارها و عادت‌های افراد جامعه در مواجهه با این مسئله پرداخته و با تأکید بر رعایت مواردی خواستار حفاظت از زمین شد.

عزیزپور از حاضران خواست به حفاظت از محیط‌زیست متعهد بوده و اقدامات عملی در راستای کیفیت بخشی به این محیط را انجام دهند.

اعضای مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد از باغ پرندگان بازدید کردند

همچنین در این اردو که اعضا با پهن کردن سفره سلامت پذیرایی شدند، مربیان با اشاره به نقش پسماندهای غذایی و پلاستیکی در آلودگی زمین، تهیه مواد غذایی به‌اندازه موردنیاز و استفاده از مواد تجزیه‌پذیر به‌جای ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی را از راهکارهای مراقبت از محیط‌زیست عنوان کردند.

شایان‌ذکر است، در ادامه‌ی برنامه‌ی این اردو اعضا همراه با مربیان و اولیای خود از باغ پرندگان دیدن کرده و در کارگاه نقاشی که در همین محل تشکیل شد، به فعالیت پرداختند.

اعضای مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد از باغ پرندگان بازدید کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =