قدردانی پلیس از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برای همراهی در اجرای طرح «یاران همدلی» قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، سرهنگ علی بصیری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با ارسال لوح سپاسی از زحمات و خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در اجرای طرح «یاران همدلی» قدردانی کرد.

در این لوح آمده است: «یاران همدلی»، نخستین اردوی جهادی، فرهنگی و روان‌شناختی استان سمنان با همت انسان‌های مخلص و متخصص در روستاهای کم‌برخوردار جنوب شهرستان دامغان برگزار شد. در این لوح می‌خوانیم: این تجربه ارزشمند که با همراهی رئیس محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ دامغان برگزار شد، ارزیابی‌ها و بازخوردهای مثبت بسیاری به دنبال داشت و از همین‌رو، طراحان و دست‌اندرکاران را بر اجرای کیفی و مستمر آن در دیگر نقاط استان سمنان بیش از پیش مصمم ساخت.

در پایان آمده است: از این بابت، خداوند متعال را سپاسگزاریم و مراتب قدردانی صمیمانه خود را از آن مدیرکل محترم و مجموعه همراه در اجرای طرح «یاران همدلی» اعلام می‌داریم و برای شما و همکاران گرامی، عمری سرشار از معنویت و موفقیت را از درگاه احدیت خواستاریم.

پایان پیام/م/

قدردانی پلیس از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =