ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری استان زنجان

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری زنجان در تابستان سال‌جاری و شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با شعار «تابستونتو بساز» کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی‌ در گفتگویی از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری زنجان در تابستان سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کارگاه‌های مختلفی را تدراک دیده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به تشریح برنامه‌های و فعالیت‌های کانون پرداخت و تصریح کرد: نقاشی و تصویرگری، فعالیت‌های علمی_مهارت زندگی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، قصه‌گویی_ کاردستی، نجوم_رباتیک، کارگاه شعر و داستان، خوشنویسی_سفالگری، عکاسی و پویانمایی، هنرهای نمایشی_موسیقی، آموزش‌های زبان انگلیسی و غیر انگلیسی از جمله کارگاه‌هایی است که ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا به صورت حضوری و برخط برگزار می شود.

عیسی‌خانی با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون یک فرصت برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در کانون مبتنی بر افزایش دانش و مهارت است.

مدیر کل کانون ادامه داد: ثبت نام در این فعالیت‌ها با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و براساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق و با رویکردهای تربیتی، دینی، خانواده‌محوری، نوجوان‌محوری، مرکزمحوری و جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون، و بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه آموزشی و ... در سراسر استان آغاز شده است.

عیسی‌خانی ادامه داد: در کانون‌های استان زنجان، با رویکردهای جدید و متنوع و در جهت افزایش دایره مخاطبان، مداخله و همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه آموزشی و کانون یاران را انجام خواهیم داد.

این مدیرکل فرهنگی یادآوری ‌شد ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در ۱۶ مرکز ثابت، ۸ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی در کانون پرورش فکری استان زنجان و همچنین کانون زبان ایران واحد زنجان آغاز شده و علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ثبت‌نام کنند.

 وی با اینکه کارگاه مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان در تابستان سال جاری برنامه ریزی شده است، افزود: علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶ و ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۵ جهت هماهنگی و ثبت ‌نام تماس حاصل کنند.

مشخصات و شماره تلفن مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان

ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری استان زنجان

ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری استان زنجان

ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =