مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد در استقبال از فعالیت های تابستان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گفت: کودکان ونوجوانان سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر آغاز برنامه‌های تابستانی کانون پرورش فکری هستند و این روزها با حضور در مراکز کانون مراحل ثبت نام در کلاس های اوقات فراغت را انجام می دهند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد سلیمان شهبازی با حضور در مراکز فرهنگی هنری شماره یک و ۲ یاسوج از نزدیک در جریان ثبت نام اعضا در کارگاه های تابستانی قرار و با والدین گفت و گو کرد. 

وی گفت:  همه همکاران ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پای کار هستند تا تابستان امسال کودکان و نوجوانان درکنار داشتن اوقات فراغت شاد و با نشاط ، مهارت های زیستی و تربیتی لازم را بیاموزند 

شهبازی اوقات فراغت را بخشی مهمی از زندگی کودکان و نوجوانان دانستند که آنها براساس رضایت و انگیزه دست به انتخاب می زنند او بیان داشتن که در رشته های مختلفی از جمله ؛ نقاشی ، سفال ، فن بیان ، قصه گویی ، بازیگری و... کارگاه و کلاس خواهیم داشت تا کودکان و نوجوانان براساس علایق خود انتخاب لازم را داشته باشند 

وی در ادامه بیان داشتن که در مراکز  فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  امسال برنامه‌ها و کارگاه‌های ویژه‌ای برای  والدین نیز تدوین شده است تا در کنار فرزندان خود به کسب مهارت های لازم بپردازند.

وی در پایان از خانواده هادعوت کرد تا برای ثبت نام فرزندان خود در مراکز کانون پرورش فکری اقدام نمایند.

مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد در استقبال از فعالیت های تابستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =