اولین نشست فصلی مربیان هنری کانون در سال جاری برگزار شد

نخستین نشست فصلی مربیان هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری، روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل کانون استان، معاون فرهنگی و کارشناس آفرینش‌های هنری در محل سالن نوجوان مرکز مجتمع شهرکرد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، طبق روال سال‌های گذشته نشست فصلی مربیان هنری کانون استان که تمامی آنها از مربیان پاره‌وقت کانون به شمار می‌آیند بصورت نیمروز و از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در سالن نوجوانان مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد برگزار گردید.

کارشناس واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعلام اینکه تعداد چهارده نفر از مربیان پاره‌وقت هنری در این نشست و کارگاه حضور داشتند گفت: از موضوعات این نشست می‌توان به بررسی ساعت کاری مربیان هنری درمراکز، پیگیری روند فراخوان‌های هنری، چگونگی گزارش عملکرد مربیان هنری به صورت فصلی و بررسی برنامه‌های شاخص هنری درایام عید تا عید سال جاری نام برد و در ادامه از ارائه نظرها و دیدگاه‌های مربیان هنری درخصوص چرایی و چگونگی اجرای آن، در پیش‌بینی برنامه‌های آتی واحد آفرینش‌های هنری استفاده گردید.

اولین نشست فصلی مربیان هنری کانون در سال جاری برگزار شد

مریم شیریان گفت: در این نشست به یکی از موضوع‌های مهم این روزها که نظام‌نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی نام دارد اشاره شد و به ابهامات و سئوالات مربیان هنری پاسخ و روند اجرایی آن برای ایشان تشریح گردید.
درادامه این نشست ورکشاپ تخصصی آشنایی باتکنیک آبرنگ وشاپان باحضور عبدالکریم انصاری ازهنرمندان مطرح استانی به منظور توانمندسازی وارتقاء دانش علمی و عملی مربیان هنری به صورت تئوری و عملی برگزار شد و در خصوص کاربرد این تکنیک بامربیان شرکت کننده گفتگوکرد.

گفتنی است تعدادی از مربیان هنری حاضر در این نشست به دلیل بعد مسافت و شلوغی مراکز، بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد از برنامه‌های این نشست استفاده کردند.

برای مشاهده‌ی گزارش تصویری کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =