کد خبر: 340965
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
بازدید 57
ظرفیت مراکز کانون پرورش فکری سمنان در فصل تابستان ۲ برابر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از افزایش ۲ برابری ظرفیت پذیرش در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در فصل تابستان امسال خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز در حاشیه نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تبیین برنامه‌های این کانون برای پیشبرد اهداف تربیتی، آموزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف، گوشه‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در استان تشریح کرد.

وی از افزایش ۲ برابری کارگاه‌ها و کلاس‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در فصل تابستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ظرفیت پذیرش در مراکز کانون در فصل تابستان بیش از سقف تعیین‌شده تکمیل شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان یادآور شد: پیش‌بینی بیش از یک هزار کارگاه، کلاس و برنامه در فصل تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان انجام شده و این ظرفیت روزانه در حال افزایش است.

مزینانی با اشاره به استقبال خانواده‌ها از برنامه‌های کانون پرورش فکری بیان کرد: تاکنون بالای ۷۰ درصد ظرفیت‌های مراکز فرهنگی و هنری استان سمنان برای فصل تابستان تکمیل شده و با توجه به پیش‌رو بودن تعطیلات تابستانه، انتظار می‌رود ظرفیت این مراکز بیش از سقف تعیین‌شده تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کانون پرورش فکری امسال با شعار «تابستونتو بساز» در سراسر استان سمنان اجرایی می‌شود، از خانواده‌ها دعوت کرد تا در صورت تمایل به حضور فرزندانشان در برنامه‌ها و کارگاه‌های کانون، هر چه سریع‌تر ثبت‌نام آنها را نهایی کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ادامه داد: برنامه‌های کانون پرورش فکری این استان از ابتدای تیرماه به‌طور رسمی در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان آغاز می‌شود و مربیان و کارشناسان زبده، متخصص و حرفه‌ای این کانون در خدمت خانواده‌ها خواهند بود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =