کد خبر: 340968
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
بازدید 36
تجلیل از همراهان طرح «یاران همدلی» در دامغان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از همراهان طرح «یاران همدلی» در دامغان قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مرتضی مزینانی صفابین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از همراهان طرح «یاران همدلی» در دامغان قدردانی کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با تقدیم لوح سپاسی به فاطمه‌سادات امیرفخریان، مسؤول وقت مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ دامغان تصریح کرد:‌ پیرو قدردانی معاونت محترم اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از زحمات سرکارعالی و مجموعه کانون پرورش فکری و همکاران آن مرکز در اجرای طرح «یاران همدلی»، بدینوسیله مراتب سپاس خود را از مساعی و تلاش‌های شما اعلام می‌دارم.

در این لوح آمده است: «یاران همدلی» به‌عنوان نخستین اردوی جهادی، فرهنگی و روان‌شناختی استان سمنان با همت انسان‌های مخلص و متخصص از جمله همکاران ما در کانون پرورش فکری در روستاهای کم‌برخوردار جنوب شهرستان دامغان برگزار گردید و مورد رضایت ناظران استانی قرار گرفت.

در ادامه می‌خوانیم: از این بابت، خداوند متعال را سپاسگزارم و مراتب قدردانی صمیمانه خود را از سرکارعالی و مجموعه همراه در اجرای طرح «یاران همدلی» اعلام می‌دارم و برای شما و همکاران گرامی عمری سرشار از معنویت و موفقیت از درگاه احدیت خواستارم.

پایان پیام/م/

تجلیل از همراهان طرح «یاران همدلی» در دامغان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =