ضرورت اهتمام متولیان برای راه‌اندازی هرچه‌ زودتر کانون خمام

نماینده مجلس شورای اسلامی برضرورت اهتمام مسوولان شهری برای پاسخ‌گویی به مطالبه مردم و راه‌اندازی هرچه‌زودتر مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان خمام استان گیلان تاکید کرد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی فلاح در بازدید از ساختمان درحال‌احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام با تاکید بر ضرورت افزایش فضاهای فرهنگی شهرستان ‌گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون یک مطالبه‌مردمی است و هم‌گرایی متولیان برای تحقق این مهم ضرورت‌دارد.

نماینده مردم‌شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این بازدید هم‌چنین، بر لزوم حل مسایل‌ حقوقی میان اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان و شهرداری خمام تاکید و خواستار گشایش هرچه سریع‌تر مرکز کانون پرورش فکری خمام و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون شد.

فلاح با اشاره به حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از افزایش فضاهای فرهنگی خواستار ورود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ گیلان برای رفع موانع پیش‌برد این طرح شد.

سیدجلیل میرعظیمی مدیرکل کانون استان گیلان نیز در این بازدید که به‌منظور همراه‌سازی حداکثری مسئولان برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام صورت‌ پذیرفت، گزارشی از چگونگی آغاز و پیش‌برد روند اجرای این طرح عمرانی از سوی اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان ارایه‌کرد.

میرعظیمی با تاکید بر این مهم که کانون به‌عنوان یک دستگاه بهره‌بردار، نزدیک ۱۳ سال است برای تکمیل این طرح و افرایش گستره خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان تلاش‌می‌کند، از موانع و چالش‌های این طرح سخن گفت.

گفتنی‌است، این بازدید روز چهارشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ صورت‌ گرفت و رایزنی با فرماندار خمام برای سرعت‌بخشی به روند گشایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیز در دستورکار قرارگرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =