کد خبر: 340973
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کاشت نهال به مناسبت روز محیط زیست در مرکز کوی پلیس بندرعباس

اعضای مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس به مناسبت روز محیط زیست با حضور محیط بان علی کریمی در حیاط این مرکز نهال کاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان 16خرداد روز محیط زیست ،مرکز کوی پلیس از برگزاری برنامه کاشت نهال در این مرکز خبر داد.
سمیه اسلامی مسئول مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس درباره این برنامه گفت: از آنجایی که این مرکز در برگزاری چند دوره از کارگاه‌های محیط زیست فعالیت داشته است و با توجه به نیاز مخاطبان در برگزاری این کارگاه‌ها جهت بالا بردن سطح آگاهی علمی کودکان و نوجوانان این ویژه برنامه برگزار شد.
اسلامی افزود: در همین راستا اداره کل محیط زیست استان هرمزگان سه نهال را به پاس قدردانی از برگزاری برنامه های محیط زیستی و همکاری در این ویژه برنامه به این مرکز اهدا نمود که این نهال‌ها توسط علی کریمی محیط بان اداره کل محیط زیست استان به صورت تئوری و با آموزش نحوه صحیح کاشت به کودکان ونوجوانان در حیاط مرکز کاشته شد.
مسئول مرکز کوی پلیس ضمن توضیح از اهمیت کاشت درختان و ضرورت حفظ محیط زیست علاوه بر کاشت نهال‌ها در فضای بیرونی مرکز برای علاقمندان کودک و نوجوان آنها را با عنوان هدیه های با ارزش خداوند به زمین یاد کرد.
گفتنی است، روز محیط زیست در جهان مصادف با 16 خرداد است، در کشور ما نیز روز محیط زیست در 16 خرداد برگزار شده و از این روز به مدت یک هفته، هفته محیط زیست 1403 در ایران نام گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =