برنامه های تابستانی کانون پرورش فکری لرستان شروع شد

فعالیت‌های تابستان درمراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان لرستان با شعار «تابستانتو بساز» به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، صبح امروز ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور کودکان ونوجوانان، برنامه های تابستانی کانون پرورش فکری در سراسر استان شروع شدند.
رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآیین افتتاح فعالیت های تابستانی مرکز شماره۲ خرم آباد با اعلام این خبر گفت: فعالیت‌های تابستان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانتو بساز» به صورت رسمی آغاز شد.
داوری به فعالیت ۲۰مرکز ثابت در برنامه‌های تابستانه اشاره کرد و اظهار داشت: مراکز کانون پرورش فکری استان لرستان درتابستان امسال چند مدل برنامه برای مخاطب دارد که از جمله می توان از طراحی «بسته‌های ویژه» متشکل از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، کارگاه وکلاس، برگزاری رویدادهای مناسبتی، طراحی و اجرای مسابقه، جشنواره و مهرواره، برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی نام برد.

برنامه های تابستانی کانون پرورش فکری لرستان شروع شد

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در ادامه درخصوص مهم‌ترین فعالیت‌های کانون درتابستان عنوان داشت: فعالیت‌های شصت‌گانه، توسعه و ترویج کتابخوانی، توجه به طرح کانون مدرسه، توسعه و ترویج علم و فن‌آوری، طرح توسعه و ترویج زبان و ادبیات فارسی، قصه‌گویی، برنامه‌ریزی برای محرم و اربعین حسینی، فعالیت‌های علمی و نجوم، ترویج پژوهش و اقدام‌پژوهی، راه‌اندازی آموزش خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، دوره تندخوانی، پخش فیلم های تولیدکانون و... در تابستان امسال از سوی مراکز فرهنگی هنری ارائه می شوند.
رضا داوری به ارتباط با خانواده‌ها و والدین، برگزاری انواع کارگاه‌های مشاوره، استفاده ازحلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی و گروه‌های مردم نهاد در برنامه‌های امسال اشاره کرد و بیان داشت: در اجرای فعالیت های مراکز از کمک اعضای نوجوان واعضای پیشکسوت استفاده می شود.
گفتنی است: امروز همزمان با سراسر کشور مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان، برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی شروع کردند.

برنامه های تابستانی کانون پرورش فکری لرستان شروع شد

برنامه های تابستانی کانون پرورش فکری لرستان شروع شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =