اضافه‌شدن نهاد خانواده به فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارتباطی مجازی با مربیان مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت و به سؤال‌های آنان پاسخ گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در گفت‌وگوی مجازی با مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ضمن خداقوت به مربیان کانون بیان کرد: دغدغه‌مندی مربیان برای ما ارزشمند است. آن‌ها بی‌تکلف و بی‌ریا تلاش می‌کنند و یکی از سرمایه‌های اصلی ما در کانون هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون مدرسه گفت: کانون مدرسه همچنان از اصلی‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری است و در تابستان هم به مدارسی که تحت پوشش کانون هستند حتما ارائه خدمات خواهیم داد.

علامتی ادامه داد: امسال در فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری نهاد خانواده را اضافه کرده‌ایم. این مهم است که بتوانیم از پدر و مادرها در تربیت فرزند به‌طور مستقیم استفاده کنیم.

وی افزود: خانواده اصلی‌ترین مرکز تربیت فرزند است و کانون پرورش فکری و مربیانش در کنار آن قرار می‌گیرند.

مدیرعامل کانون در ادامه به بحث کانون‌یاران پرداخت و تأکید کرد: کانون‌یاران از موضوع‌هایی است که معاونت فرهنگی کانون ترسیم کرده و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

شورای کودک و نوجوان موضوع دیگری بود که علامتی به آن پرداخت و در این باره اظهار کرد: مدیران در استان‌ها پیگیر شورای کودک و نوجوان باشند و شورای کودک و نوجوان شهر را در دستور کار خود قرار دهند. برای این موضوع از ظرفیت‌های مردمی و نهادهای پیرامونی استفاده کنید، این شورا در واقع یک قرارگاه فرهنگی می‌شود.

علامتی در پایان این نشست که روز ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، با بیان این‌که یکی از زیرساخت‌های کاری ما حوزه نرم‌افزاری و سامانه مدیریت مراکز است، گفت: همه مکلف هستند مشکلات سامانه مدیریت مراکز را حل کنند و درحال حاضر به سمت کانون‌پلاس حرکت می‌کنیم که یکی از زیرساخت‌هایش همین سامانه است.

جذب نیرو، تبدیل وضعیت‌ قراردادی‌ها، ترمیم حقوق‌ها، استفاده از ظرفیت بازنشستگان، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و... از سؤال‌های مربیان بود که حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان به آن‌ها پاسخ داد.

اضافه‌شدن نهاد خانواده به فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =