شادمانه «تابُستان کانون» در شهر کرمان برگزار می‌شود

شادمانه «تابُستان کانون» همزمان با آغاز کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۲ تا ۲۴ خرداد در یخدان مویدی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ویژه‌برنامه آغاز فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مدت سه شب از ۲۲ تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در محل یخدان مویدی(مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کانون شهر کرمان) با عنوان «تابُستان کانون» و با شعار «تابستونتو بساز» و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کانون رباتیک کرمان برای عموم برگزار می‌شود.

بنابر این خبر، نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با والدین اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شهر کرمان پنجشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۲۰ در یخدان مویدی تشکیل خواهد شد.

همچنین، شادمانه «تابُستان کانون» با حضور عروسک‌های بلندقامت، رصد مجازی آسمان با استفاده از گنبد آسمان‌نمای سیار و مسابقه رباتیک همراه است.

این در حالی است که، علاقه‌مندان می‌توانند در فضای باز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری را تماشا کنند و از نزدیک با فعالیت‌هایی شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی، عکاسی، انواع کاردستی، عروسک‌سازی، میناکاری، فیروزه‌کوبی، نقاشی روی سفال، ساخت سردیس، حل مکعب روبیک، بازی و سرگرمی و ... آشنا شوند و در صورت تمایل در کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

بر همین اساس، معرفی کتاب و معرفی بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شادمانه «تابُستان کانون» است.

شادمانه «تابُستان کانون» در شهر کرمان برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =