کارشناس و مربیان هنری قم در رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه

نخستین رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی با حضور مربیان سفالگری و کارشناسان هنری استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم در مرکز سوفار کانون تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  کانون پرورش فکری قم، روز دوشنبه ۲۱ خرداد به مناسبت روز صنایع دستی نخستین رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی با حضور مربیان سفالگری و کارشناسان هنری استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم در مرکز سوفار کانون تهران ۱۴۰۳ برگزار شد.

مرضیه مقدم پور کارشناس هنری، و مربیان هنری استان قم: محمد داستان، سارا رضاییه، مهزاد اردیبهشت، هدی توسلی  و رقیه صبوری از شرکت کنندگان در این رویداد بودند که از ساعت ۹ تا ۱۷ با موضوع آزاد به شکل دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی با محوریت ساخت احجام هنری با مواد گوناگون دلخواه اعم از (گِل سفالگری، چوب، فلز، حصیر، پاپیه ماشه و ...) با حضور و همراهی استاد عباس مجیدی (مجسمه‌ساز و استاد دانشگاه) از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شد.

کارشناس و مربیان هنری قم در رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه

مجیدی با بیان مفهوم هنر از دیدگاه حاضرین در نشست بخش تئوری این کارگاه را آغاز کرد  و به بیان اهمیت آن برای افراد مختلف ود رک عمومی و فلسفه هنر پرداخت.  در بخش عملی نیز مربیان با هدایت استاد کارگاه جهت اجرای مناسب و متعادل به خلق آثاری که مملو از خلاقیت با ایده‌های بدیع پرداختند. 

در نخستین رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، سعیده عزیزیان مدیرکل آموزش و پژوهش و مجتبی حاذق مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =