کد خبر: 341109
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
برگزاری کارگاه آزمایشگاه صوت ونور در مرکز فرهنگی هنری گلشهر

مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، کارگاه یک روزه آزمایشگاه صوت و نور را با حضور محمد امین پاسلار زاده دبیر آکادمی فیزیک و نجوم برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان هرمزگان، فاطمه تقی زاده مسئول مرکز فرهنگی هنری گلشهر گفت: این مرکز کارگاه آزمایشگاه را با حضور 50 عضو نوخوان ونونهال برگزار کرد.

تقی زاده افزود: این کارگاه از سلسله کارگاه های علمی است که هر هفته در یکشنبه ها با موضوع های مختلف علمی با حضور محمد امین  برگزار شد.
وی اذعان کرد: آزمایش های علمی مورد توجه بسیاری از اعضا و والدین قرار گرفته است واین کارگاه فرصت و فضای بیشتری برای فعالیت و مشارکت و تعامل کودکان با مرکز را ایجاد می کند.
در این کارگاه پاسلار زاده  دبیر آکادمی فیزیک ونجوم گفت : این کارگاه به مدت زمان ۳ ساعت و در سه بخش برگزار شد.بخش اول آزمایش ها با موضوع الکتریسیته و سپس استفاده از میکروسکوپ، بخش دوم با موضوع آزمایش های شیمیایی و بخش سوم با موضوع صوت و نور همراه با جلوه های ویژه.

برگزاری کارگاه آزمایشگاه صوت ونور در مرکز فرهنگی هنری گلشهر
پاسلارزاده افزود: مباحث ارائه شده در این کارگاه آشنایی با سیستم شنوایی و بینایی انسان فیلترهای رنگی ، سلول های رنگی چشم انسان، آشنایی با انواع لیزرها  آشنایی با قوانین شکست و بازتاب نور استفاده و آشنایی با انواع آینه ها و عدسی ها، آزمایش های شیمیایی ، آزمایش های مثلث ، آتش رسانایی بدن انسان ،آزمایش های جاذب آب و آبگریز ، نمایش لیزری همراه با جلوه های ویژه شادی بود.

برگزاری کارگاه آزمایشگاه صوت ونور در مرکز فرهنگی هنری گلشهر
به همین دلیل یکی از فواید فعالیت کارگاهی علمی،نگاه جستجوگری را در اعضا بالا برده و امکان ابراز وجود بیشتر برای کودکان و نوجوانان به وجود می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =