ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل تابستان کانون از ۲ تیر آغاز می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از ۲ تا ۸ تیر انجام می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در بازه زمانی ۹ تیر تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۳برگزار می‌شود.

برهمین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و... از جمله کارگاه‌های فصل تابستان است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با شرط دارا بودن سن چهار سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی از ۲ تیر تا ۸ تیر ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی  https://kpf.ir/ مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های مجازی نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/  مراجعه و به عضویت یکی از مراکز کانون در آیند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اگرچه در حال حاضر با ۱۰۳۹ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی باسابقه خود در سراسر کشور فعال است اما امکان حضور در کارگاه‌های مجازی را نیز برای علاقه‌مندان و مخاطبانی فراهم می‌کند که احتمالا به دلایل جغرافیایی به مراکز کانون دسترسی ندارند یا به‌لحاظ برنامه‌ریزی زمانی مایلند از دوره‌های مجازی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =