کمیته‌ی مالی و شاداب‌سازی مراکز کانون کرمانشاه

نشست کمیته‌ی مالی و شاداب‌سازی مراکز کانون کرمانشاه، با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نشست کمیته‌ی مالی و شاداب‌سازی مراکز کانون کرمانشاه، با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: همان‌طور که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... مهم است، در راستای رسیدن به این اهداف اجرایی نمودن زیرساخت‌هایی باهمراهی و توسط واحد اداری و مالی از اهمیت برخوردار است و در واقع این عملکرد واحد اداری و مالی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کانون و اجرایی شدن مطلوب آنها دارد.

کمیته‌ی مالی و شاداب‌سازی مراکز کانون کرمانشاه
وی افزود: در این مدت همواره توانسته‌ایم با پشتیبانی واحد اداری و مالی کانون استان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و فعالیت‌های حوزه‌ی کودکان و نوجوانان و ساختار و ملزومات مراکز در این زمینه را در حد توان تامین نماییم تا کارها پیش برود و به نتایج مورد نیاز دست یابیم.
در ادامه مسائل مراکز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و جهت رفع مشکلات تک تک مراکز استان موارد لازم طرح شد و در مورد هر یک از مسائل به تفکیک هر مرکز به تفصیل صحبت و تبیین شد؛ سپس بحث شاداب‌سازی مراکز طرح گردید و توسط حاضرین مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد؛ همچنین فراهم نمودن امکانات لازم جهت اجرایی نمودن هرچه بهتر فعالیت‌های تابستانی مراکز نیز از دیگر مواردی بود که به آن پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =