پیمودن مسیر تقرب ،تهذیب نفس و رسیدن به کمال ، بدون ولایت امکان پذیر نیست

مهدی آقایاری :دهه ولایت و امامت فرصتی ارزشمند برای بازیابی اندیشه های بلند امام راحل و تاکید مقام عظمای ولایت ( امام خامنه ای ) و تلاش برای تعالی جامعه جهانی است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان، مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت پیامی صادر کرد .

در متن پیام تبریک مهدی آقایاری مدیر کل کانون استان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان، عید بندگی و دلدادگی و گذشتن از خویشتن خویش است. این عید، یادآور با شکوه ترین مرتبه تسلیم در برابر مشیت الهی و تبری از هوای نفس و تأسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است .

عید غدیر ، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت» است .

قربان و غدیر، نقطه تلاقی شان امامت و ولایت است، آن هم ولایت مطلقه، یعنی ولایتی که بر همه مخلوقات از قبیل جمادات، گیاهان، حیوانات، انسان و فرشتگان عرضه شد و این ولایت و سروری در رسول اکرم(ص) ، امیر المؤمنین علی (ع) و یازده جانشین آنهاست ـ 

پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال ، بدون ولایت امکان پذیر نیست .

عید قربان پرشکوه ترین ایثار و زیبا ترین جلوه تعبد در برابر خالق یکتا است و غـدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده «خم» به جام محبت دوست داران پیامبر و خاندانش جاری است. غدیر، تفسیر بدر واحد و شأن نزول صفین و نهروان است. 

دهه ولایت و امامت فرصتی ارزشمند برای بازیابی اندیشه های بلند امام راحل (ره) و تاکید مقام عظمای ولایت (امام خامنه ای) و تلاش برای تعالی جامعه جهانی است .

اینجانب ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را تحت توجهات ائمه اطهار(ع) برای ملت بزرگ ایران ،مردم ولایت مدار استان اصفهان و همکاران خوبم در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حضرت باری تعالی مسئلت دارم و همچنین یاد ونام شهدای خدمت ،خادم و عزیز جمهور حضرت آیت الله رییسی و همراهان شهیدش را گرامی می داریم و ضمن دعوت حضور باشکوه در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و خلق حماسه ای دیگر ، تاکید می کنیم برای بازیابی مفاهیم اصیل و اولیه انقلاب تا دستیابی به تمدن نوین اسلامی ذیل منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، برای برآورده شدن آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

مهدی آقایاری ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =