کد خبر: 341244
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
بازدید 31
امام جمعه بافق از مرکز کانون پرورش فکری بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی طی بازدیدی از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان بافق از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بازدید کرد.

امام جمعه بافق از مرکز کانون پرورش فکری بازدید کرد

زهرا دهستانی مسئول مرکز ضمن خوش آمدگویی گزارشی از فعالیت‌های مرکز ارائه و امام جمعه را در بازدید همراهی کرد. فعالیت‌های نقاشی، کاردستی، فن بیان، قصه‌گویی، و مجسمه‌سازی و ادبی از جمله این برنامه ها بود.

امام جمعه ضمن خداقوت به تمامی مربیان کانون به داستان‌نویس کودکان اشاره کرد و گفت: در همین سنین کودکی، بچه‌ها را با نوشتن آشنا کنید تا در آینده قلمی روان داشته باشند.

امام جمعه بافق از مرکز کانون پرورش فکری بازدید کرد

وی همچنین به خوشنویسی فرزندان اشاره کرد و افزود: باید کارگاههای خوشنویسی با مداد و خودکار را در سطح شهر برگزار کنیم تا فرزندان ما خطی زیبا داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: حتما قصه ها و داستان‌هایی که این بچه‌ها بازگو می‌کنند در یک مجموعه‌ای نوشته شود و با ویرایش زیبایی به نام خود بچه‌ها در یک کتاب مستقلی چاپ شود که نخست موجب تشویقی برای دیگران می‌شود و سپس موجب تقویت اعتماد به نفس فرزندان ما در کودکی خواهد شد.

زهرا دهستانی در این دیدار از کمبود فضای مناسب و عدم امکانات کافی در این مجموعه گلایه کرد و افزود: مسئولین قول داده بودند که تابستان امسال، فضایی بهتر و بزرگتر را به کانون شهرستان بافق واگذار کنند که همچنان محقق نشده.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =